Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing a informační technologie

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Pachovská, Evelyna

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem diplomové práce je aplikovat internetový marketing na webovém projektu podniku. V první části práce jsou vysvětleny základní pojmy internetového marketingu a s nimi spojené marketingové nástroje. V druhé části práce jsou představeny webové stránky podniku, jejich dosavadní internetový marketing a na základě SWOT analýzy také navrhnut nový způsob internetové propagace. Tato propagace je pak následně aplikována na webových stránkách podniku.

Popis

Klíčová slova

internetový marketing, webové stránky, marketingové nástroje, on-line reklama, vyhledávač Google, PPC, internet marketing, website, marketing tools, on-line advertisement, Google search engine, PPC

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By