Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Creativity In Advertising Slogans Based On Word-Formation

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Vörös, Tomáš

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

This bachelor paper deals with the language of advertising slogans and headlines. In particular, it is concerned with word-formation processes as tools of linguistic creativity and innovation in print advertisements. Tato bakalářská práce se zabývá jazykem reklamních sloganů. Jejím cílem je především analýza využití slovotvorných procesů z hlediska jazykové kreativity a inovace v tištěné reklamě.

Popis

Klíčová slova

Anglický jazyk, Reklama, slovotvorba, kreativita, lingvistika, slogany, English language, advertising, headline, word-formation, creativity, linguistics, slogans

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By