Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie vybraného podniku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorMyslivcová, Kateřina
dc.contributor.authorMachová, Tereza
dc.date.accepted2025-05-29
dc.date.accessioned2025-06-23T08:58:30Z
dc.date.issued2025
dc.date.submitted2025-04-29
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na Marketingovou strategii ve vybraném podniku. První část je zaměřena na teoretickou část, která zkoumá problematiku tohoto tématu. Druhá část se zabývá vybraným podnikem Polabské mlékárny, a.s., na němž budou metody z teoretické části aplikovány. Závěr práce je věnován zhodnocení současné strategie a následné návrhy na zlepšení strategie ve vybraném podniku.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor's thesis focuses on the Marketing Strategy in a selected company. The first part is devoted to the theoretical section, which explores the issues related to this topic. The second part deals with the selected company, Polabské mlékárny, a.s., where the methods from the theoretical section will be applied. The conclusion of the thesis is dedicated to evaluating the current strategy and subsequently providing suggestions for improving the strategy in the selected company.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem: Marketingová strategie vybraného podniku. Cílem práce je pomocí vybraných metod strategické analýzy zhodnotit současnou marketingovou strategii vybraného podniku a navrhnout doporučení pro zlepšení. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.:Jaké konkrétní dopady má vysoký podíl promočních prodejů (69 %) na dlouhodobou cenovou strategii Polabských mlékáren? Otázka 2.: rozšíření mléčných barů do Dejvic. Jaké faktory byste zohlednila při výběru dalších lokalit? Studentka na otázky reagovala. Následně byly během rozpravy položeny doplňující dotazy: Otázka 3.: Navrhujete rozšíření BIO produktů, vzniknou s tím nějaké administrativní povinnosti? Otázka 4.: Inovace produktu je vnitřní nebo vnější záležitost? Studentka na otázky reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format63 s.
dc.identifier.stag49176
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/84663
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingová analýza.cze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmarketing analysis.eng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová strategie vybraného podnikucze
dc.title.alternativeMarketing strategy of the selected companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
MachovaT_MarketingovaStrategie_KM_2025.pdf
Velikost:
4.8 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
MyslivcovaK_MarketingovaStrategie_TM_2025.pdf
Velikost:
156.29 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce