Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová strategie vybraného podniku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce je zaměřena na Marketingovou strategii ve vybraném podniku. První část je zaměřena na teoretickou část, která zkoumá problematiku tohoto tématu. Druhá část se zabývá vybraným podnikem Polabské mlékárny, a.s., na němž budou metody z teoretické části aplikovány. Závěr práce je věnován zhodnocení současné strategie a následné návrhy na zlepšení strategie ve vybraném podniku.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, marketingová strategie, marketingová analýza., marketing, marketing mix, marketing strategy, marketing analysis.

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By