Publikace: Identifikace obchodních příležitostí a návrh strategie vstupu fiktivní firmy na trh technologií pro chytrá města
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Výcha, Ondřej
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je na pomocí fiktivní technologické firmy identifikovat obchodní příležitosti na trhu zaměřeném na budování a rozvoj chytrých měst a navrhnout strategii pro vstup firmy na tento trh. V první části je popsán vývoj a aktuální situací na trhu chytrých měst, zároveň i kroky potřebné pro vstup na trh. V další části je založen fiktivní projekt nové firmy a provedeny analýzy a vytvořen podnikatelský plán.
Popis
Klíčová slova
chytré město, strategie, obchodní příležitost, trh, podniky, smart city, strategy, business opportunity, market