Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Identifikace obchodních příležitostí a návrh strategie vstupu fiktivní firmy na trh technologií pro chytrá města

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKomárková, Jitka
dc.contributor.authorVýcha, Ondřej
dc.date.accepted2024-05-30
dc.date.accessioned2024-06-05T09:31:03Z
dc.date.available2024-06-05T09:31:03Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-04-30
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je na pomocí fiktivní technologické firmy identifikovat obchodní příležitosti na trhu zaměřeném na budování a rozvoj chytrých měst a navrhnout strategii pro vstup firmy na tento trh. V první části je popsán vývoj a aktuální situací na trhu chytrých měst, zároveň i kroky potřebné pro vstup na trh. V další části je založen fiktivní projekt nové firmy a provedeny analýzy a vytvořen podnikatelský plán.cze
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor's thesis is to identify business opportunities in the market focused on building and developing smart cities and to propose a strategy for entering this market using a fictitious technology company. The first part describes the development and current situation of the smart city market, as well as the steps needed to enter the market. In the next part, a fictitious project for a new company is established and analyses and a business plan is developed.eng
dc.description.defenceStudent přednesl obhajobu práce s názvem: Identifikace obchodních příležitostí a návrh strategie vstupu fiktivní firmy na trh technologií pro chytrá města. Cílem práce je na konkrétním příkladu fiktivní firmy identifikovat obchodní příležitosti na trhu zaměřeném na budování a rozvoj chytrých měst a navrhnout strategii pro vstup firmy na tento trh. Během rozpravy byl položen dotaz dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.:Jaké změny ve stávajících podmínkách, konkurenci by mohly vést ke vzniku bariér v podstatě znemožňujících vstup navržené fiktivní firmy na trh? Student na otázku reagoval.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format51 s.
dc.identifier.stag43065
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/82665
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectchytré městocze
dc.subjectstrategiecze
dc.subjectobchodní příležitostcze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectpodnikycze
dc.subjectsmart cityeng
dc.subjectstrategyeng
dc.subjectbusiness opportunityeng
dc.subjectmarketeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleIdentifikace obchodních příležitostí a návrh strategie vstupu fiktivní firmy na trh technologií pro chytrá městacze
dc.title.alternativeIdentification of business opportunities and design of the company's market entry strategy for smart city technologieseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
VychaO_Identifikaceobchodnich_JK_2024.pdf
Velikost:
2.72 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KomarkovaJ-IdentifikaceObchodnich_OVycha_2024.pdf
Velikost:
153.16 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce