Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
ADAPTING UNIVERSITY CURRICULUM TO MEET THE DEMANDS OF THE DIGITAL MARKETING INDUSTRY

Konferenční objektOmezený přístuppeer-reviewedpublished
dc.contributor.authorBílková, Renáta
dc.contributor.authorKašparová, Miloslava
dc.date.accessioned2024-08-24T07:22:14Z
dc.date.available2024-08-24T07:22:14Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractAs the workforce becomes increasingly digital, it is crucial that university graduates possess the necessary skills and knowledge to succeed in a world driven by technology. This is particularly true for Gen Z students who are known for their strong affinity towards digital technologies. This article examines the essential skills required of business university graduates in the field of digital marketing, with a particular focus on multimedia content marketing. The article begins by discussing the importance of multimedia content marketing and its role in modern business. Then it delves into the specific skills required for effective multimedia content marketing, including digital design, video production, social media management, and data analysis. Additionally, the article will also explore the key skills required to build a corporate visual identity, such as branding, digital design, typography, and color theory. According to current surveys of market requirements, digital marketing and content marketing specialists are among the best entry-level and junior digital marketing positions in recent years. The article also provides insight into how universities can teach these skills to students through hands-on experiences, practical applications, and collaborative efforts. Furthermore, the presentation examines the attitudes and behaviors of Gen Z students toward digital technologies, including their preference for mobile devices and the use of social networks. This article aims to help universities adapt to the changing demands of the labor market by equipping their students with the necessary skills and knowledge required to thrive in a technology-driven world. The focus will be on practical experience, practical application, and cooperation, with the aim of preparing students for successful careers in multimedia content marketing.eng
dc.description.abstract-translatedVzhledem k tomu, že se pracovní síla stále více digitalizuje, je zásadní, aby absolventi vysokých škol měli potřebné dovednosti a znalosti, aby uspěli ve světě poháněném technologiemi. To platí zejména pro studenty Gen Z, kteří jsou známí svou silnou afinitou k digitálním technologiím. Tento článek zkoumá základní dovednosti vyžadované od absolventů obchodních univerzit v oblasti digitálního marketingu se zvláštním zaměřením na marketing multimediálního obsahu. Článek začíná diskusí o důležitosti marketingu multimediálního obsahu a jeho roli v moderním podnikání. Poté se ponoří do specifických dovedností potřebných pro efektivní marketing multimediálního obsahu, včetně digitálního designu, video produkce, správy sociálních médií a analýzy dat. Kromě toho bude článek také zkoumat klíčové dovednosti potřebné k vybudování firemní vizuální identity, jako je branding, digitální design, typografie a teorie barev. Podle aktuálních průzkumů požadavků trhu patří specialisté na digitální marketing a obsahový marketing mezi nejlepší vstupní a juniorské digitální marketingové pozice posledních let. Článek také poskytuje pohled na to, jak mohou univerzity učit tyto dovednosti studentům prostřednictvím praktických zkušeností, praktických aplikací a společného úsilí. Dále prezentace zkoumá postoje a chování studentů Gen Z k digitálním technologiím, včetně jejich preference mobilních zařízení a využívání sociálních sítí. Tento článek si klade za cíl pomoci univerzitám přizpůsobit se měnícím se požadavkům trhu práce tím, že vybaví své studenty nezbytnými dovednostmi a znalostmi potřebnými k tomu, aby se jim dařilo ve světě řízeném technologiemi. Důraz bude kladen na praktické zkušenosti, praktickou aplikaci a spolupráci s cílem připravit studenty na úspěšnou kariéru v marketingu multimediálního obsahu.cze
dc.event15th International Conference on Education and New Learning Technologies - EDULEARN 23 (03.07.2023 - 05.07.2023, Palma)eng
dc.formatp. 2970-2977eng
dc.identifier.doi10.21125/edulearn.2023.0833
dc.identifier.isbn978-84-09-52151-7
dc.identifier.issn2340-1117
dc.identifier.obd39889252
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/83735
dc.language.isoeng
dc.peerreviewedyeseng
dc.publicationstatuspublishedeng
dc.publisherInternational Association of Technology, Education and Development (IATED)eng
dc.relation.ispartofEDULEARN23 Proceedingseng
dc.relation.publisherversionhttps://library.iated.org/view/BILKOVA2023ADA
dc.rightspouze v rámci univerzitycze
dc.subjectCurriculum Developmenteng
dc.subjectMultimedia Learningeng
dc.subjectDigital Marketingeng
dc.subjectEducational Innovationeng
dc.subjectŽivotopiscze
dc.subjectmultimediální výukacze
dc.subjectdigitální marketingcze
dc.subjectinovace ve vzdělávánícze
dc.titleADAPTING UNIVERSITY CURRICULUM TO MEET THE DEMANDS OF THE DIGITAL MARKETING INDUSTRYeng
dc.title.alternativePřizpůsobení univerzitního studijního plánu dle aktuálních požadavků trhu v oblasti digitálního marketingucze
dc.typeConferenceObjecteng
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 1 z 1
Načítá se...
Náhled
Název:
833.pdf
Velikost:
331.24 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format