Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorEhlová, Zuzanacze
dc.contributor.authorVrběcká, Veronika
dc.date.accepted2012cze
dc.date.accessioned2012-09-14T04:42:00Z
dc.date.available2012-09-14T04:42:00Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na výzkum spolupráce autorizovaných autoservisů se subjekty hodnotové sítě. V teoretické části byla popsána hodnota pro zákazníka a nástroj, který se uplatňuje při jejím řízení, tvorbě a zvyšování ? hodnotový management, dále je definován hodnotový řetězec, jeho prvky, činnosti, vazby a jejich posilování a hodnotová síť, jako propojení hodnotových řetězců. V praktické části je popsána spolupráce vybraných autorizovaných autoservisů se subjekty jejich hodnotových sítí při obsluze zákazníků a zlepšování pozice na trhu.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with research in cooperation of authorized car services with subjects in value chain. In the theoretical part customer value is described and also a tool, which is used in directing, creation and increasing ? value management, furthermore a value chain is defined, its parts, activities, links and its strengthening and value network, as a connection of value chains. In practical part cooperation between chosen authorized auto services with subjects in their value networks is described during their customer service and strengthening their position on the market.eng
dc.description.defenceZjistila jste během výzkumu, proč je pro autorizované autoservisy nesnadné udržet si stávající zákazníky? Jakým způsobem probíhá spolupráce autorizovaných autoservisů přímo s konečnými zákazníky? Setkala jste se s nějakým výrobcem aut, který lépe pečuje o své autorizované autoservisy? Do jaké míry byly sledované autoservisy spojené s prodejem aut? Studentka otázky zodpověděla.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format55 s., 7 s. příl.cze
dc.format.extent1341224 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signaturePráce dosud není ve studovně dostupnácze
dc.identifier.stag18183cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/47379
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjecthodnota pro zákazníkacze
dc.subjecthodnotový managementcze
dc.subjecthodnotový řetězeccze
dc.subjectvazby v hodnotovém řetězcicze
dc.subjecthodnotová síťcze
dc.subjectautorizovaný autoserviscze
dc.subjectcustomer valuecze
dc.subjectvalue managementcze
dc.subjectvalue chaincze
dc.subjectrelations in value chaincze
dc.subjectvalue networkcze
dc.subjectauthorized car servicecze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleSpolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítěcze
dc.title.alternativeCooperation of selected car services with subjects of value networkeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
EhlovaZ_SpolupraceVybranych_VV_2012.pdf
Velikost:
27.2 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
VrbeckaV_SpolupraceVybranych_ZE_2012.pdf
Velikost:
1.28 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce