Publikace: Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Vrběcká, Veronika
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je zaměřena na výzkum spolupráce autorizovaných autoservisů se subjekty hodnotové sítě. V teoretické části byla popsána hodnota pro zákazníka a nástroj, který se uplatňuje při jejím řízení, tvorbě a zvyšování ? hodnotový management, dále je definován hodnotový řetězec, jeho prvky, činnosti, vazby a jejich posilování a hodnotová síť, jako propojení hodnotových řetězců. V praktické části je popsána spolupráce vybraných autorizovaných autoservisů se subjekty jejich hodnotových sítí při obsluze zákazníků a zlepšování pozice na trhu.
Popis
Klíčová slova
hodnota pro zákazníka, hodnotový management, hodnotový řetězec, vazby v hodnotovém řetězci, hodnotová síť, autorizovaný autoservis, customer value, value management, value chain, relations in value chain, value network, authorized car service