Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Spolupráce vybraných autoservisů se subjekty hodnotové sítě

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Vrběcká, Veronika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je zaměřena na výzkum spolupráce autorizovaných autoservisů se subjekty hodnotové sítě. V teoretické části byla popsána hodnota pro zákazníka a nástroj, který se uplatňuje při jejím řízení, tvorbě a zvyšování ? hodnotový management, dále je definován hodnotový řetězec, jeho prvky, činnosti, vazby a jejich posilování a hodnotová síť, jako propojení hodnotových řetězců. V praktické části je popsána spolupráce vybraných autorizovaných autoservisů se subjekty jejich hodnotových sítí při obsluze zákazníků a zlepšování pozice na trhu.

Popis

Klíčová slova

hodnota pro zákazníka, hodnotový management, hodnotový řetězec, vazby v hodnotovém řetězci, hodnotová síť, autorizovaný autoservis, customer value, value management, value chain, relations in value chain, value network, authorized car service

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By