Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh marketingové strategie zvoleného podniku

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorNěmečková, Terezie
dc.date.accepted2023-06-01
dc.date.accessioned2023-06-05T07:47:24Z
dc.date.available2023-06-05T07:47:24Z
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-04-25
dc.description.abstractCílem práce je navrhnout marketingovou strategii zvolenému podniku na základě předchozího popisu jeho současné situace. Práce se věnuje především zhodnocení současné a navržené alternativní segmentační strategie spolu s uvedením doporučení a závěrů, jež vyplynou z analýzy prostředí a dotazníkového šetření.cze
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to propose a marketing strategy to the chosen company based on the previous description of its current situation. The thesis mainly focuses on the evaluation of the current and proposed alternative segmentation strategy, together with the recommendations and conclusions that emerge from the environmental analysis and the questionnaire survey.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla téma své BP Návrh marketingové strategie zvoleného podniku Otázky vedoucího BP: 1. Autorka může uvést, jak by doporučovala postupovat při aplikaci navržené strategie včetně rámcového harmonogramu. 2. Bylo by možné ekonomicky zhodnotit jednotlivé segmentační varianty, popřípadě jak by v takovém případě postupovala? Otázky komise: 1. Jaký je Váš názor na možnost zaměření se na segmentu mužů? Studentka na otázky reagovala, komise ocenila prezentovanou práci známkou A.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.identifier.stag44814
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/80760
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectcílený marketingcze
dc.subjectsegmentace trhucze
dc.subjectmódacze
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjecttargeted marketingeng
dc.subjectmarket segmentationeng
dc.subjectfashioneng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleNávrh marketingové strategie zvoleného podnikucze
dc.title.alternativeThe Proposal of Marketing Strategy of the Chosen Companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
NemeckovaT_MarketingovaStrategie_KK_2023.pdf
Velikost:
3.42 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_MarketingovaStrategie_TN_2023.pdf
Velikost:
153.92 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce