Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh marketingové strategie zvoleného podniku

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Němečková, Terezie

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii zvolenému podniku na základě předchozího popisu jeho současné situace. Práce se věnuje především zhodnocení současné a navržené alternativní segmentační strategie spolu s uvedením doporučení a závěrů, jež vyplynou z analýzy prostředí a dotazníkového šetření.

Popis

Klíčová slova

marketingová strategie, cílený marketing, segmentace trhu, móda, marketing strategy, targeted marketing, market segmentation, fashion

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By