Publikace: Návrh implementace CRM do vybrané firmy
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Krištufová, Adéla
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku implementace CRM do podniku. Vysvětluje podstatu CRM a přínosy zavedení do firmy. Obsahuje představení procesů péče o zákazníka ve vybraném podniku. V práci je provedena příprava na implementaci CRM softwaru do firmy pomocí vybraných analýz vnitřního a vnějšího prostředí. Procesy jsou představeny za pomoci metod procesního modelování. U těchto procesů jsou identifikována slabá místa v oblasti péče o zákazníka. Dále je vybrán vhodný software pro podnik pomocí metod vícekriteriálního rozhodování.
Popis
Klíčová slova
Customer Relationship Management, CRM, software, řízení vztahů se zákazníky, zákazníci, implementace, vícekriteriální rozhodování, Customer Relationship Management, CRM, software, customers, implementation, multicriteria decision making