Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty, s. p.

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorŠvadlenka, Libor
dc.contributor.authorSeverová, Věnceslava
dc.date.accepted2012
dc.date.accessioned2012-07-15T22:40:07Z
dc.date.available2012-07-15T22:40:07Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractElektronické systémy stále častěji slouží i k hromadné obsluze klientů. Bakalářská práce s názvem "Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty s. p." ukazuje na možnost efektivního využití výstupů z vyvolávacího systému k optimálnímu obsazování přepážek. V úvodu jsou vyjádřeny požadavky klienta na obsluhu. V další části práce je analyzován systém obsluhy v současnosti. Závěrečná část obsahuje návrhy ke zlepšení obsluhy klienta.cze
dc.description.abstract-translatedNowadays the electronic systems more often operate current client services. Bachelor essay "Customer service system efficiency improvement through the Czech Post calling system" is focused on optimal counter service management. Essay introduction summarizes the client requirements, next parts describe the current situation. In conclusion some improvements are proposed.eng
dc.description.defenceProblematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.cze
dc.description.departmentKatedra dopravního managementu, marketingu a logistikycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format61 s.
dc.format.extent1662923 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD26455
dc.identifier.stag12930cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/45671
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectvyvolávací systémycze
dc.subjectČeská poštacze
dc.subjectobsluhacze
dc.subjectdoba čekánícze
dc.subjectcalling systemseng
dc.subjectCzech Posteng
dc.subjectserviceseng
dc.subjectwaiting timeeng
dc.thesis.degree-disciplineDopravní management, marketing a logistikacze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Perneracze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programDopravní technologie a spojecze
dc.titleZefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty, s. p.cze
dc.title.alternativeCustomer service efficiency improvement through the Czech post calling systemeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
SvadlenkaL_ZefektivneniSystemu_VS_2012.pdf
Velikost:
981.54 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
SeverovaV_ZefektivneniSystemu_EZ_2012.pdf
Velikost:
1.59 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce