Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty, s. p.

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Severová, Věnceslava

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Elektronické systémy stále častěji slouží i k hromadné obsluze klientů. Bakalářská práce s názvem "Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty s. p." ukazuje na možnost efektivního využití výstupů z vyvolávacího systému k optimálnímu obsazování přepážek. V úvodu jsou vyjádřeny požadavky klienta na obsluhu. V další části práce je analyzován systém obsluhy v současnosti. Závěrečná část obsahuje návrhy ke zlepšení obsluhy klienta.

Popis

Klíčová slova

vyvolávací systémy, Česká pošta, obsluha, doba čekání, calling systems, Czech Post, services, waiting time

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By