Publikace: Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty, s. p.
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Severová, Věnceslava
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Elektronické systémy stále častěji slouží i k hromadné obsluze klientů. Bakalářská práce s názvem "Zefektivnění systému obsluhy zákazníka prostřednictvím vyvolávacího systému České pošty s. p." ukazuje na možnost efektivního využití výstupů z vyvolávacího systému k optimálnímu obsazování přepážek. V úvodu jsou vyjádřeny požadavky klienta na obsluhu. V další části práce je analyzován systém obsluhy v současnosti. Závěrečná část obsahuje návrhy ke zlepšení obsluhy klienta.
Popis
Klíčová slova
vyvolávací systémy, Česká pošta, obsluha, doba čekání, calling systems, Czech Post, services, waiting time