Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Petříková, Šárka

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na existující metody, kterými firmy působí na stávající a potencionální zákazníky. V teoretické části je blíže pojednáno o marketingových a psychologických způsobech ovlivňování veřejnosti. Praktická část zahrnuje vyhodnocení výzkumu, týkajícího se názorů občanů České republiky na danou problematiku, a dále doporučení, jakým směrem by se marketingové metody na základě výsledků výzkumu mely ubírat.

Popis

Klíčová slova

ovlivňování zákazníků, marketingové metody, psychologie trhu, chování spotřebitele, direct marketing, osobní prodej, influencing of the customers, methods of the marketing, market psychology, customer behavior, direct marketing, personal sales

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By