Publikace: Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Petříková, Šárka
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na existující metody, kterými firmy působí na stávající a potencionální zákazníky. V teoretické části je blíže pojednáno o marketingových a psychologických způsobech ovlivňování veřejnosti. Praktická část zahrnuje vyhodnocení výzkumu, týkajícího se názorů občanů České republiky na danou problematiku, a dále doporučení, jakým směrem by se marketingové metody na základě výsledků výzkumu mely ubírat.
Popis
Klíčová slova
ovlivňování zákazníků, marketingové metody, psychologie trhu, chování spotřebitele, direct marketing, osobní prodej, influencing of the customers, methods of the marketing, market psychology, customer behavior, direct marketing, personal sales