Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Způsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metody

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorDuplinský, Josef
dc.contributor.authorPetříková, Šárka
dc.contributor.refereeBrychtová, Šárka
dc.date.accepted2012
dc.date.accessioned2012-07-15T22:44:30Z
dc.date.available2012-07-15T22:44:30Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na existující metody, kterými firmy působí na stávající a potencionální zákazníky. V teoretické části je blíže pojednáno o marketingových a psychologických způsobech ovlivňování veřejnosti. Praktická část zahrnuje vyhodnocení výzkumu, týkajícího se názorů občanů České republiky na danou problematiku, a dále doporučení, jakým směrem by se marketingové metody na základě výsledků výzkumu mely ubírat.cze
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on existing methods by which the companies impress the existing and potential customers. The theoretical part is further dealt with the marketing and psychological ways of influencing the public. The practical part includes the research evaluation, related to the Czech citizens´ opinions on the issue, and recommendations of the marketing ways according to the research results.eng
dc.description.defenceStudentka komisi seznámila s cíli práce a se závěry ke kterým dospěla zpracováním diplomové práce. Během obhajoby studentka odpověděla na následující otázky: 1. Jak byste charakterizovala tzv. klamavou reklamu? 2. Jak hodnotíte pro budoucno vývoj vlivu firemních značek na spotřební chování? 3. Marketingové metody v sobě mohou jistě obsahovat i řadu manipulativních aspektů. Jak se díváte na tuto problematiku? Myslíte, že mají nějaký negativní vliv na život společnosti či jedince? Zkuste říci příklady?cze
dc.description.departmentÚstav veřejné správy a právacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format102 s.
dc.format.extent2426222 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD25920
dc.identifier.stag16627cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/46483
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectovlivňování zákazníkůcze
dc.subjectmarketingové metodycze
dc.subjectpsychologie trhucze
dc.subjectchování spotřebitelecze
dc.subjectdirect marketingcze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectinfluencing of the customerseng
dc.subjectmethods of the marketingeng
dc.subjectmarket psychologyeng
dc.subjectcustomer behavioreng
dc.subjectdirect marketingeng
dc.subjectpersonal saleseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleZpůsoby ovlivňování stávajících i potencionálních zákazníků a názory veřejnosti na tyto metodycze
dc.title.alternativeThe ways of influence existing and potential customers and public opinion on these methods.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
DuplinskyJ_ZpusobyOvlivnovani_PS_2012.pdf
Velikost:
30.06 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
BrychtovaS_ZpusobyOvlivnovani_PS_2012.pdf
Velikost:
48.86 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
PetrikováS_ZpusobyOvlivnovani_JD_2012.pdf
Velikost:
2.31 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce