Publikace: Analýza marketingového prostředí firmy Lupress, s. r. o.
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Mizerová, Iveta
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů a analýzou marketingového prostředí. V praktické části jsou získány informace pro analýzu marketingového prostředí podniku Lupress, s. r. o. K analýze je použita PESTLE a SWOT analýza. V závěru jsou popsány návrhy na zlepšení stávající situace podniku. Na základě zjištěných závěrů jsou podniku poskytnuta vhodná doporučení. Ty by mohly podniku pomoct předcházet nepříznivým vlivům, nebo je alespoň částečně odstranit.
Popis
Klíčová slova
marketingové prostředí, vnější prostředí, vnitřní prostředí, makroprostředí, mikroprostředí, faktory, marketing environment, external environment, internal environment, macroenvironment, microenvironment, factors