Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza marketingového prostředí firmy Lupress, s. r. o.

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Mizerová, Iveta

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů a analýzou marketingového prostředí. V praktické části jsou získány informace pro analýzu marketingového prostředí podniku Lupress, s. r. o. K analýze je použita PESTLE a SWOT analýza. V závěru jsou popsány návrhy na zlepšení stávající situace podniku. Na základě zjištěných závěrů jsou podniku poskytnuta vhodná doporučení. Ty by mohly podniku pomoct předcházet nepříznivým vlivům, nebo je alespoň částečně odstranit.

Popis

Klíčová slova

marketingové prostředí, vnější prostředí, vnitřní prostředí, makroprostředí, mikroprostředí, faktory, marketing environment, external environment, internal environment, macroenvironment, microenvironment, factors

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By