Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Analýza marketingového prostředí firmy Lupress, s. r. o.

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorNovotný, Josef
dc.contributor.authorMizerová, Iveta
dc.date.accepted2012
dc.date.accessioned2012-07-15T22:41:04Z
dc.date.available2012-07-15T22:41:04Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractBakalářská práce je rozdělená na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vysvětlením pojmů a analýzou marketingového prostředí. V praktické části jsou získány informace pro analýzu marketingového prostředí podniku Lupress, s. r. o. K analýze je použita PESTLE a SWOT analýza. V závěru jsou popsány návrhy na zlepšení stávající situace podniku. Na základě zjištěných závěrů jsou podniku poskytnuta vhodná doporučení. Ty by mohly podniku pomoct předcházet nepříznivým vlivům, nebo je alespoň částečně odstranit.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelors thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the explanation of terms and with an analysis of marketing environment. The obtained information in the practical part are intended for analysis of marketing environment company Lupress, s. r. o. For the analysis are used PESTLE and SWOT analyses. In the end there are suggestions how to improve the current situation of the company. The provided acceptable recommendations are based on the obtained information. These information could help to the company to prevent adverse effects, or at least partially remove.eng
dc.description.defenceStudentka prezentovala bakalářskou práci na téma Analýza marketingového prostředí firmy Lupress, s. r. o. Analyzovala marketingové prostředí vybrané firmy včetně využití nástrojů používaných při analýze marketingového prostředí. Otázky: 1. Myslíte si, že by firma uplatnila ve své podnikatelské činnosti služby outsourcingu? 2. Která společnost je největším konkurentem pro firmu Lupress?cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format48 s.cze
dc.format.extent7239732 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD26061cze
dc.identifier.stag16096cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/45839
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPouze v rámci univerzitycze
dc.subjectmarketingové prostředícze
dc.subjectvnější prostředícze
dc.subjectvnitřní prostředícze
dc.subjectmakroprostředícze
dc.subjectmikroprostředícze
dc.subjectfaktorycze
dc.subjectmarketing environmenteng
dc.subjectexternal environmenteng
dc.subjectinternal environmenteng
dc.subjectmacroenvironmenteng
dc.subjectmicroenvironmenteng
dc.subjectfactorseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleAnalýza marketingového prostředí firmy Lupress, s. r. o.cze
dc.title.alternativeLupress, s. r. o. company the analysis of its marketing environmenteng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
NovotnyJ_Analyza marketingoveho_IM_2012.pdf
Velikost:
29.16 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
MizerovaI_AnalyzaMarketingoveho_JN_2012.pdf
Velikost:
6.9 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce