Publikace: Prodej čerstvých potravin v hypermarketu Globus
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Ježková, Karolína
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
První část bakalářské práce vyjadřuje podstatu maloobchodního prodeje, především se zaměřením na maloobchodní síť prodejen, a to jak v oblasti potravinářského, tak nepotravinářského zboží. Co se týče formy prodeje maloobchodních jednotek, jsou zde uvedeny jen ty nejčastěji se vyskytující. Největší důraz je kladen především na hypermarkety, kterými se bude tato práce následně zabývat. Pro účely této bakalářské práce byla vybrána společnost Globus ČR. Druhou a nejdůležitější částí je popis cesty produktu v oddělení čerstvých potravin v hypermarketu Globus. Následuje analýza tohoto oddělení a návrhy na opatření či doporučení.
Popis
Klíčová slova
maloobchodní jednotky, formy prodeje, maloobchodní síť, hypermarkety Globus, retail units, forms of sales, retail network, hypermarkets Globus