Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku 3D FITNESS

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorKnězáčková, Radka
dc.contributor.authorDudková, Veronika
dc.contributor.refereeKantorová, Kateřina
dc.date.accepted2018-06-04
dc.date.accessioned2018-06-14T06:13:44Z
dc.date.available2018-06-14T06:13:44Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-25
dc.description.abstractNové marketingové trendy hrají v současnosti velice důležitou roli pro každý podnikatelský subjekt, který chce obstát na trhu a být konkurenceschopný. Cílem této práce je zaměřit se na pozici vybraného sportovního zařízení na regionálním trhu a pomocí aplikace vybraných marketingových trendů zjistit jejich dopady na podnik. Závěrem jsou vyhodnoceny výsledky jejich implementace a sepsána doporučení.cze
dc.description.abstract-translatedNew marketing trends act a very important role nowadays for every business subject that wants to succeed on the market and be competitive. The target of this Diploma thesis is to focus on the position of selected sports firm in the regional market and by help of application of selected marketing trends to determine their impact on the firm. In conclusion, the results of their implementation and reccommendations are evaluated.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila komisi se svojí diplomovou prací s názvem Nové marketingové trendy jako nástroj pro zvyšování konkurenceschopnosti podniku 3D FITNESS. Cílem práce bylo zabývat se pozicí vybraného sportovního zařízení na regionálním trhu a jeho významem pro sociální a ekonomický rozvoj oblasti. Práce je zaměřena na analýzu využití marketingových trendů, pomocí kterých mohou firmy zvyšovat svoji konkurenceschopnost a upevnit tak pozici na trhu. Vybrané marketingové nástroje jsou aplikovány v podniku 3D FITNESS a následně jsou analyzovány dopady těchto nástrojů a vyhodnoceny výsledky jejich implementace. Studentce byly položeny následující otázky: 1. V diplomové práci bylo analyzováno období prosinec 2017 - únor 2018, kdy zavedení nových marketingových trendů vybranému podniku výrazně pomohlo. Přetrvával tento pozitivní dopad i v dalších měsících? Pokračuje 3D FITNESS v implementaci navržených nástrojů? 2. Na základě zjištěných skutečností zhodnoťte, zda by se firma měla zaměřit spíše na marketing přes Instagram, nebo guerila marketing? Který z uvedených nástrojů je dle Vašeho názoru účinnější? 3. Proč autorka práce zvolila Instagram a ne jinou sociální síť? Vycházelo její rozhodnutí z dobré znalosti cílového segmentu zákazníků? 4. Jaké další aspekty mohly ovlivnit výši tržeb na přelomu 2017/18?cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format74 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD37991
dc.identifier.stag34133
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/71108
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectkonkurenceschopnostcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectnové marketingové trendycze
dc.subjectregionycze
dc.subjectcompetitivenesseng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectnew marketing trendseng
dc.subjectregionseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleNové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku 3D FITNESScze
dc.title.alternativeNew marketing trends as a tool to increase the competitiveness of 3D FITNESSeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
DudkovaV_NoveMarketingove_RK_2018.pdf
Velikost:
1.91 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KnezackovaR_NoveMarketingove_VD_2018.pdf
Velikost:
213.29 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_NoveMarketingove_VD_2018.pdf
Velikost:
206.83 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce