Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku 3D FITNESS

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Dudková, Veronika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Nové marketingové trendy hrají v současnosti velice důležitou roli pro každý podnikatelský subjekt, který chce obstát na trhu a být konkurenceschopný. Cílem této práce je zaměřit se na pozici vybraného sportovního zařízení na regionálním trhu a pomocí aplikace vybraných marketingových trendů zjistit jejich dopady na podnik. Závěrem jsou vyhodnoceny výsledky jejich implementace a sepsána doporučení.

Popis

Klíčová slova

konkurenceschopnost, marketingový mix, nové marketingové trendy, regiony, competitiveness, marketing mix, new marketing trends, regions

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By