Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Návrh statistického hodnocení telemarketingových projektů v rámci call centra firmy Teleperformance

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

2012

Autoři

Podařilová, Vítězslava

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce je zaměřena na problematiku statistického hodnocení telemarketingových projektů v rámci call centra firmy Teleperformance. V práci jsou zmíněny metody statistického hodnocení projektů a návrh jejich aplikace na společnost Teleperformance ČR, což by mohlo vést k efektivnímu využívání základních statistických metod a snížení ušlých zisků.

Popis

Klíčová slova

call centrum, telemarketing, projekty, klienti, zákazníci, KPI ukazatele, statistické metody hodnocení projektů, call center, projects, clients, customers, KPI indicators, statistical methods for evaluation of projects

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By