Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace hotelu IMOS

Diplomová práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorKernová, Nikola
dc.contributor.refereeJaneček, Zbyněkcze
dc.date.accepted2012cze
dc.date.accessioned2012-07-15T22:45:14Z
dc.date.available2012-07-15T22:45:14Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractTato práce má za cíl zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace v konkrétním hotelu a na základě analýzy zhodnotit a navrhnout možnosti řešení a zlepšení této komunikace, případně doporučení změn tak, aby hotel dosahoval lepších obchodních výsledků. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se nachází seznámení s důležitými pojmy, které se týkají daného tématu. Popisuje co je to marketing, marketingová komunikace a jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Praktická část představuje vybraný podnik - hotel IMOS. Dále je analyzována současná komunikační aktivita a nástroje hotelu. Závěrečná část obsahuje zhodnocení a možné návrhy na vylepšení současné marketingové komunikace hotelu.cze
dc.description.abstract-translatedThis work evaluaces the current level of marketing comunication in specific hotel and by means of analysis to evaluate and suggest possible soulutions and improvement of this comunication or recommend some changes so the hotel would performed better in the future business results. The work is devided into a theoretical and practical parts. The theoretical part is familiar with some important concepts related to the topic. It describes what marketing, marketing comunication and the various tools of marketing communication mix are. The practical part describes chosen comapny - hotel IMOS. Futhermore, it analyzes the current activity and comunications tools of the hotel. The final part includes evaluation and suggestions for improvement of current marketing comunications of the hotel.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila komisi s obsahem a cílem diplomové práce. Tato práce má za cíl zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace v konkrétním hotelu a na základě analýzy zhodnotit a navrhnout možnosti řešení a zlepšení této komunikace, případně doporučení změn tak, aby hotel dosahoval lepších obchodních výsledků. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se nachází seznámení s důležitými pojmy, které se týkají daného tématu. Popisuje co je to marketing, marketingová komunikace a jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Praktická část představuje vybraný podnik - hotel IMOS. Dále je analyzována současná komunikační aktivita a nástroje hotelu. Závěrečná část obsahuje zhodnocení a možné návrhy na vylepšení současné marketingové komunikace hotelu. Studentka odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem: 1. Charakterizujte znalostní požadavky manažera IMOS hotelových služeb (generálního manažera). 2. Uveďte kritéria segmentace uživatelů služeb. 3. Jaký podíl na celkových prodejích rezervací tvoří digitální média? 4. Které faktory determinují komerčně úspěšný, resp. neúspěšný model marketingově komunikačního mixu?cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format74 s.cze
dc.format.extent5556022 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD26127cze
dc.identifier.stag16979cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/46618
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPouze v rámci univerzitycze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectmarketingový komunikační mixcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectvztahy s veřejnostícze
dc.subjectpřímý marketingcze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjecte-marketingcze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing comunicationeng
dc.subjectmarketing comunication mixeng
dc.subjectadvertisingeng
dc.subjectpersonal sellingeng
dc.subjectpublic relationseng
dc.subjectdirect marketingeng
dc.subjectsales promotioneng
dc.subjecte-marketingeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová komunikace hotelu IMOScze
dc.title.alternativeMarketing communication of hotel IMOSeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
VaculikJ_MarketingovaKomunikace_NK_2012.pdf
Velikost:
58.32 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
JanečekZ_MarketingovaKomunikace_NK_2012.pdf
Velikost:
57.87 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
KernovaN_MarketingovaKomunikace_JV_2012.pdf
Velikost:
5.3 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce