Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace hotelu IMOS

Diplomová práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kernová, Nikola

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato práce má za cíl zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace v konkrétním hotelu a na základě analýzy zhodnotit a navrhnout možnosti řešení a zlepšení této komunikace, případně doporučení změn tak, aby hotel dosahoval lepších obchodních výsledků. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se nachází seznámení s důležitými pojmy, které se týkají daného tématu. Popisuje co je to marketing, marketingová komunikace a jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Praktická část představuje vybraný podnik - hotel IMOS. Dále je analyzována současná komunikační aktivita a nástroje hotelu. Závěrečná část obsahuje zhodnocení a možné návrhy na vylepšení současné marketingové komunikace hotelu.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, reklama, osobní prodej, vztahy s veřejností, přímý marketing, podpora prodeje, e-marketing, marketing, marketing comunication, marketing comunication mix, advertising, personal selling, public relations, direct marketing, sales promotion, e-marketing

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By