Publikace: Marketingová komunikace hotelu IMOS
Diplomová práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Kernová, Nikola
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce má za cíl zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace v konkrétním hotelu a na základě analýzy zhodnotit a navrhnout možnosti řešení a zlepšení této komunikace, případně doporučení změn tak, aby hotel dosahoval lepších obchodních výsledků. Struktura práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části se nachází seznámení s důležitými pojmy, které se týkají daného tématu. Popisuje co je to marketing, marketingová komunikace a jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Praktická část představuje vybraný podnik - hotel IMOS. Dále je analyzována současná komunikační aktivita a nástroje hotelu. Závěrečná část obsahuje zhodnocení a možné návrhy na vylepšení současné marketingové komunikace hotelu.
Popis
Klíčová slova
marketing, marketingová komunikace, marketingový komunikační mix, reklama, osobní prodej, vztahy s veřejností, přímý marketing, podpora prodeje, e-marketing, marketing, marketing comunication, marketing comunication mix, advertising, personal selling, public relations, direct marketing, sales promotion, e-marketing