Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix na příkladu daného zařízení cestovního ruchu

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Paclíková, Markéta

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zaměřuje na marketing v cestovním ruchu. Obsahuje marketingové šetření cestovní kanceláře. Toto šetření je provedeno na základě situační analýzy, SWOT analýzy, analýzy PESTE a rozboru nástrojů marketingového mixu.

Popis

Klíčová slova

marketingový mix, marketing, cestovní ruch, marketingový výzkum, SWOT analýza, analýza PESTE, cestovní kancelář, marketing mix, marketing, tourism, marketing research, SWOT analysis, PESTE analysis, travel agency

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By