Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový mix na příkladu daného zařízení cestovního ruchu

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBrychtová, Šárka
dc.contributor.authorPaclíková, Markéta
dc.date.accepted2020-06-22
dc.date.accessioned2020-07-08T10:47:35Z
dc.date.available2020-07-08T10:47:35Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-20
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na marketing v cestovním ruchu. Obsahuje marketingové šetření cestovní kanceláře. Toto šetření je provedeno na základě situační analýzy, SWOT analýzy, analýzy PESTE a rozboru nástrojů marketingového mixu.cze
dc.description.abstract-translatedThe work focuses on the question of marketing in tourism. It contains marketing research of a travel agency. This survey is performed on the basis of situation analysis, SWOT analysis, PESTE analysis and analysis of marketing mix tools.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem: Marketingový mix na příkladu daného zařízení cestovního ruchu. Cílem této práce je analýza a hodnocení marketingu cestovního ruchu, především se zaměřením na marketingový mix na příkladu vybraného zařízení cestovního ruchu a hodnocení jeho specifik právě ve sledované oblasti. Součástí práce bude i vlastní šetření autorky v konkrétním zařízení cestovního ruchu. Otázky dle posudku vedoucího bakalářské práce: V 7. kapitole navrhujete dané cestovní kanceláři určitá doporučení. Co považujete za zcela dominantní ve změně marketingu cestovní kanceláře do budoucna? Jak vnímáte roli státu v krizových situacích, které mohou pro cestovní ruch v budoucnosti ještě dále nastávat? Jak jste statisticky vyhodnocovala stanovené hypotézy ve své práci? Studentka na otázky reagovala.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format72 s.
dc.identifier.stag39000
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/75662
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectanalýza PESTEcze
dc.subjectcestovní kancelářcze
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectPESTE analysiseng
dc.subjecttravel agencyeng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingový mix na příkladu daného zařízení cestovního ruchucze
dc.title.alternativeMarketing mix in a given tourism companyeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
PaclikovaM_Marketingovymix_SB_2020.pdf
Velikost:
2.78 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BrychtovaS_MarketingovyMix_MP_2020.pdf
Velikost:
362.55 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce