Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Propagace v cestovním ruchu

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorZahálková, Anna
dc.date.accepted2018-05-30
dc.date.accessioned2018-06-14T06:12:48Z
dc.date.available2018-06-14T06:12:48Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-04-20
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na propagaci v cestovním ruchu. V první části jsou vysvětlené důležité pojmy, které se týkají cestovního ruchu a marketingu. Dále je zpracován vývoj propagace a marketingové komunikace, která popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Tyto nástroje jsou využity při charakteristice vybrané cestovní kanceláře a při navržení nových propagačních aktivit.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on promotion in tourism. The first part explains the important concepts of tourism and marketing. The development of promotion and marketing communication is processed, which describes the various tools of the communication mix. These tools are used to describe the selected travel agency and to design the new promotional activities.eng
dc.description.defenceStudentka zpracovala bakalářskou práci na téma Propagace v cestovním ruchu. Cílem práce bylo analyzovat propagační aktivity v cestovním ruchu a navrhnout nové přístupy na základě získaných informací. Po obhájení práce byly studentce položeny otázky vedoucí práce: 1) Jaké vazby má cestovní ruch a regionální marketingu? Můžete uvést možnosti kooperace zkoumané cestovní kanceláře v rámci regionálního marketingu? Odpovědi na otázky vedoucí práce i komise byly dostačující.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format47 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD37649
dc.identifier.stag33754
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/71027
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectvývoj propagacecze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjecttourismeng
dc.subjectpromotional mixeng
dc.subjectdevelopment of promotioneng
dc.subjectadvertisingeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku: Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titlePropagace v cestovním ruchucze
dc.title.alternativePromotion of tourismeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
ZahalkovaA_PropagaceCestovnim_KK_2018.pdf
Velikost:
2.08 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_PropagaceCestovnim_AZ_2018.pdf
Velikost:
205.4 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce