Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Propagace v cestovním ruchu

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Zahálková, Anna

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce je zaměřena na propagaci v cestovním ruchu. V první části jsou vysvětlené důležité pojmy, které se týkají cestovního ruchu a marketingu. Dále je zpracován vývoj propagace a marketingové komunikace, která popisuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu. Tyto nástroje jsou využity při charakteristice vybrané cestovní kanceláře a při navržení nových propagačních aktivit.

Popis

Klíčová slova

marketingová komunikace, cestovní ruch, komunikační mix, vývoj propagace, reklama, marketing communication, tourism, promotional mix, development of promotion, advertising

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By