Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová segmentace zvoleného trhu

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kutalová, Aneta

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce zkoumá segmentační strategii holdingu na základě zákaznických segmentů a měření trhu. Podle provedených analýz jsou navržena doporučení, jak zlepšit segmentační strategii holdingu.

Popis

Klíčová slova

marketing, trh, marketingová segmentace, zákazníci, konkurence, segmentační strategie, marketing, market, marketing segmentation, customers, competition, segmentation strategy

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By