Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová segmentace zvoleného trhu

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorKutalová, Aneta
dc.date.accepted2024-05-29
dc.date.accessioned2024-06-05T09:31:23Z
dc.date.available2024-06-05T09:31:23Z
dc.date.issued2024
dc.date.submitted2024-04-25
dc.description.abstractBakalářská práce zkoumá segmentační strategii holdingu na základě zákaznických segmentů a měření trhu. Podle provedených analýz jsou navržena doporučení, jak zlepšit segmentační strategii holdingu.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis examines the segmentation strategy of a holding company based on customer segments and market measurement. According to the analyses, recommendations are proposed to improve the segmentation strategy of the holding company.eng
dc.description.defenceStudentka přednesla obhajobu práce s názvem Marketingová segmentace zvoleného trhu. Cílem práce bylo navrhnout segmentační strategii pro zvolený podnik na základě analýzy zákaznických segmentů s využitím měření trhu. Během rozpravy byly položeny dotazy dle posudku vedoucího bakalářské práce: Otázka 1.: Z jakého důvodu navrhujete diferencovaný marketingový přístup, když dva ze tří cílových segmentů jsou z čistě finančního hlediska pro firmu výrazně méně výhodné než segment Podnikatelské subjekty? Otázka 2.: Seznámila jste vedení firmy s Vašimi návrhy? Pokud ano, jaká byla reakce? Studentka na otázky reagovala. Následně již nebyly během rozpravy položeny žádné doplňující dotazy.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format55 s.
dc.identifier.stag47184
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/82722
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjecttrhcze
dc.subjectmarketingová segmentacecze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectkonkurencecze
dc.subjectsegmentační strategiecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketeng
dc.subjectmarketing segmentationeng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectcompetitioneng
dc.subjectsegmentation strategyeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingová segmentace zvoleného trhucze
dc.title.alternativeMarketing segmentation of the selected marketeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
KutalovaA_MarketingovaSegmentace_KK_2024.pdf
Velikost:
962 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_MarketingovaSegmentace_AK_2024.pdf
Velikost:
144.03 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce