Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorKantorová, Kateřina
dc.contributor.authorPáralová, Jitka
dc.date.accepted2019-05-29
dc.date.accessioned2019-06-18T08:05:29Z
dc.date.available2019-06-18T08:05:29Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-23
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem ve společnosti Kanzelsberger. Cílem práce je analýza spokojenosti zákazníků pobočky Svitavy a analýza získaných dat. Na základě výsledků šetření jsou navrhnuta doporučení a změny, které by měly spokojenost zákazníků zvýšit.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with marketing research in company Kanzelsberger. The aim of thesis is to analyse customer satisfaction of affiliate Svitavy and analyse gained data. Based on the results of the survey are suggested recommendations and changes, which should increase customer satisfaction.eng
dc.description.defenceStudentka nejprve seznámila komisi s obsahem své bakalářské práce s názvem Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků. Cílem práce bylo provedení marketingového šetření spokojenosti zákazníků zvoleného podniku a jeho vyhodnocení. Dále pak studentka zodpověděla následující otázky vedoucí práce z posudku: 1. Jak bylo získání dat v rámci marketingového šetření náročné? 2. Jaké máte návrhy pro společnost Kanzelsberger, a. s., které by usnadnily následná šetření spokojenosti zákazníků? V rámci rozpravy padl následující dotaz: Navrhujete propagaci přes sociální sítě. Co konkrétně byste firmě doporučila?cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format59 s., 3 s. příl.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD39662
dc.identifier.stag36354
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/73251
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectzákaznícicze
dc.subjectspokojenost zákazníkacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectcustomerseng
dc.subjectcustomer satisfactioneng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a provoz podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníkůcze
dc.title.alternativeMarketing research of customer satisfactioneng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
ParalovaJ_MarketingovyVyzkum_KK_2019.pdf
Velikost:
1.95 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
KantorovaK_VyzkumSpokojenosti_JP_2019.pdf
Velikost:
205.24 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce