Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Páralová, Jitka

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem ve společnosti Kanzelsberger. Cílem práce je analýza spokojenosti zákazníků pobočky Svitavy a analýza získaných dat. Na základě výsledků šetření jsou navrhnuta doporučení a změny, které by měly spokojenost zákazníků zvýšit.

Popis

Klíčová slova

marketing, marketingový mix, marketingový výzkum, zákazníci, spokojenost zákazníka, marketing, marketing mix, marketing research, customers, customer satisfaction

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By