Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení firmy Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Macenauer, Jaroslav

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá identifikací marketingových činností probíhajících ve vybrané firmě. V první kapitole jsou vymezeny základní marketingové pojmy: marketingový mix, marketingová komunikace, marketingové řízení. Druhá kapitola rozšiřuje teorii o metodiky zkoumání analýzou SWOT a analýzou prostředí podniku. Třetí kapitola je věnována situační analýze firmy. Čtvrtá kapitola se blíže věnuje analýze marketingového mixu. Pátá a šestá část je věnována praktickému využití teoretických poznatků SWOT analýzy a situační analýze firmy. Cílem diplomové práce je vyhodnotit silné a slabé stránky firmy, příležitosti a hrozby, následně provést analýzu podnikového mikro a makro prostředí, navrhnout firmě doporučení a stanovit prioritní cíle marketingového řízení.

Popis

Klíčová slova

Marketing control, Marketing mix, Communication mix, SWOT analysis, Marketing, Marketingové řízení, Marketingový mix, komunikační mix, SWOT analýza

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By