Publikace: Marketingové řízení firmy Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Macenauer, Jaroslav
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá identifikací marketingových činností probíhajících ve vybrané firmě. V první kapitole jsou vymezeny základní marketingové pojmy: marketingový mix, marketingová komunikace, marketingové řízení. Druhá kapitola rozšiřuje teorii o metodiky zkoumání analýzou SWOT a analýzou prostředí podniku. Třetí kapitola je věnována situační analýze firmy. Čtvrtá kapitola se blíže věnuje analýze marketingového mixu. Pátá a šestá část je věnována praktickému využití teoretických poznatků SWOT analýzy a situační analýze firmy. Cílem diplomové práce je vyhodnotit silné a slabé stránky firmy, příležitosti a hrozby, následně provést analýzu podnikového mikro a makro prostředí, navrhnout firmě doporučení a stanovit prioritní cíle marketingového řízení.
Popis
Klíčová slova
Marketing control, Marketing mix, Communication mix, SWOT analysis, Marketing, Marketingové řízení, Marketingový mix, komunikační mix, SWOT analýza