Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení firmy Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUM

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorMacenauer, Jaroslav
dc.date.accepted2008
dc.date.accessioned2008-08-12T07:39:35Z
dc.date.available2008-08-12T07:39:35Z
dc.date.issued2008
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá identifikací marketingových činností probíhajících ve vybrané firmě. V první kapitole jsou vymezeny základní marketingové pojmy: marketingový mix, marketingová komunikace, marketingové řízení. Druhá kapitola rozšiřuje teorii o metodiky zkoumání analýzou SWOT a analýzou prostředí podniku. Třetí kapitola je věnována situační analýze firmy. Čtvrtá kapitola se blíže věnuje analýze marketingového mixu. Pátá a šestá část je věnována praktickému využití teoretických poznatků SWOT analýzy a situační analýze firmy. Cílem diplomové práce je vyhodnotit silné a slabé stránky firmy, příležitosti a hrozby, následně provést analýzu podnikového mikro a makro prostředí, navrhnout firmě doporučení a stanovit prioritní cíle marketingového řízení.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis is concerned with identification of marketing activities proceeding in the company. In the first charter there are efined basic marketing conseptions: marketing mix, marketing communication, marketing control. The second chapter extends theory about methodology of investigation by SWOT analysis and analysis of company environment. The third chapter is dedicated to situation analysis of the company. The forth chapter more closely attends to analysis of marketing mix. The fifth and the sixth chapter are dedicated to practical usage of theoretic findings of SWOT analysis and situation analysis of the company. The objective is to evaluace weak and strong aspects of the company, opportunities and threats and to execute analysis of business micro and macro environment. To propose recommendation to the company and to determine priority objectives of marketing control.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format82 s.cze
dc.format.extent7,72 MBeng
dc.format.mimetypeapplication/pdfeng
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD18330
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/29295
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsbez omezenícze
dc.rights.physicalunitpráce není přístupnácze
dc.subjectMarketing controleng
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectCommunication mixeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingové řízenícze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleMarketingové řízení firmy Jaroslav Macenauer, Ing. - AKVARIUMcze
dc.title.alternativeMarketing kontrol of Jaroslav Macenauer, Ing. – AKVARIUM companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
MacenauerJ_Marketingove rizeni_JV_2008.pdf
Velikost:
7.54 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
DP_OP._Macenauer.pdf
Velikost:
147.14 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce