Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing cestovního ruchu na příkladu daného zařízení

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Sixtová, Michaela

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce se věnuje marketingové analýze vybrané cestovní agentury. V rámci práce je provedena analýza mikroprostředí a makroprostředí podniku, analýza marketingovému mixu, marketingové šetření a SWOT analýza zvolené cestovní agentury. V závěru jsou zhodnoceny marketingové aktivity agentury a představeny vlastní návrhy.

Popis

Klíčová slova

cestovní ruch, marketing, marketingový mix, cestovní agentury, SWOT analýza, PESTE analýza, tourism, marketing, marketing mix, travel agencies, SWOT analysis, PESTE analysis

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By