Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketing cestovního ruchu na příkladu daného zařízení

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorBrychtová, Šárka
dc.contributor.authorSixtová, Michaela
dc.contributor.refereeDuplinský, Josef
dc.date.accepted2019-01-21
dc.date.accessioned2019-02-11T13:25:13Z
dc.date.available2019-02-11T13:25:13Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2018-12-06
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje marketingové analýze vybrané cestovní agentury. V rámci práce je provedena analýza mikroprostředí a makroprostředí podniku, analýza marketingovému mixu, marketingové šetření a SWOT analýza zvolené cestovní agentury. V závěru jsou zhodnoceny marketingové aktivity agentury a představeny vlastní návrhy.cze
dc.description.abstract-translatedThis master thesis is devoted to a marketing analysis of a chosen travel agency. The thesis deals with an analysis of microenvironmental and macroenvironmental factors influencing an agency, analysis of marketing mix, marketing survey and SWOT analysis of the chosen travel agency. The last part is comprised by the assessment of marketing activities of the chosen travel agency and new suggestions.eng
dc.description.defenceStudentka nejprve prezentovala výsledky své práce s názvem Marketing cestovního ruchu na příkladu daného zařízení. Cílem práce byla analýza a hodnocení marketingu cestovního ruchu, především se zaměřením na marketingový mix na příkladu vybraného zařízení cestovního ruchu a hodnocení jeho specifik právě ve sledované oblasti. Součástí práce bylo i vlastní šetření v konkrétním zařízení cestovního ruchu. <p>Následovalo položení a zodpovězení otázek vedoucí z posudku:</p> <p>1.&nbsp;Jak hodnotíte spolupráci se sledovanou cestovní agenturou? Jak náročné bylo získat data pro vlastní šetření?</p> <p>2.&nbsp;Co považujete za dominantní záležitost v marketingu cestovního ruchu budoucnosti?</p> <p>Dále pak studentka reagovala na otázky oponenta:</p> <p>1.&nbsp;Aspekty (ne)spolupráce cestovních kanceláří a cestovních agentur?</p> <p>2.&nbsp;Budoucnost regionálních cestovních kanceláří a cestovních agentur?</p> <p>V rámci následující rozpravy padly tyto dotazy:</p> <p>1. Dokázala byste Vaše doporučení specifikovat z pohledu malé cestovní agentury?</p> <p>2. Jakým způsobem jste zvolila základní soubor? Kdo do něj patří?</p> <p>3. Jaká strategie Vám vyplynula ze SWOT analýzy?</p>cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format86 s.
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.signatureD38905
dc.identifier.stag34363
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/72092
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectcestovní ruchcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingový mixcze
dc.subjectcestovní agenturycze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectPESTE analýzacze
dc.subjecttourismeng
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing mixeng
dc.subjecttravel agencieseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectPESTE analysiseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketing cestovního ruchu na příkladu daného zařízenícze
dc.title.alternativeTourism marketing in chosen companyeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
SixtovaM_MarketingCestovniho_SB.pdf
Velikost:
1.68 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BrychovaS_MarketingCestovniho_MS_2018.pdf
Velikost:
213.27 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce
Načítá se...
Náhled
Název:
DuplinskyJ_MarektingCestovniho_MS_2018.pdf
Velikost:
201.48 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek oponenta práce