Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Červenka, Jan

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením nákupu ve společnosti Kiekert-CS, s.r.o. Především aplikací marketingu a jeho nástrojů nákupního mixu v průběhu strategického nákupu. Na základě analýzy marketingového řízení strategického nákupu identifikuje fáze životního cyklu dodavatelsko-odběratelských vztahů a stanovuje návrhy změn v procesu strategického nákupu v Kiekert-CS, s.r.o.

Popis

Klíčová slova

marketingové řízení nákupu, nákupní marketingový mix, strategický nákup, model nákupního marketingu, proces nákupu, nástroje nákupního marketingového mixu, marketing management of purchasing, purchase marketing mix, strategic purchase, model of purchase marketing, purchasing process, purchase marketing mix instruments

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By