Publikace: Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Červenka, Jan
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením nákupu ve společnosti Kiekert-CS, s.r.o. Především aplikací marketingu a jeho nástrojů nákupního mixu v průběhu strategického nákupu. Na základě analýzy marketingového řízení strategického nákupu identifikuje fáze životního cyklu dodavatelsko-odběratelských vztahů a stanovuje návrhy změn v procesu strategického nákupu v Kiekert-CS, s.r.o.
Popis
Klíčová slova
marketingové řízení nákupu, nákupní marketingový mix, strategický nákup, model nákupního marketingu, proces nákupu, nástroje nákupního marketingového mixu, marketing management of purchasing, purchase marketing mix, strategic purchase, model of purchase marketing, purchasing process, purchase marketing mix instruments