Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.

Diplomová práceopen access
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorČervenka, Jan
dc.contributor.refereeZajíček, Tomášcze
dc.date.accepted2012cze
dc.date.accessioned2012-10-13T09:04:11Z
dc.date.available2012-10-13T09:04:11Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá marketingovým řízením nákupu ve společnosti Kiekert-CS, s.r.o. Především aplikací marketingu a jeho nástrojů nákupního mixu v průběhu strategického nákupu. Na základě analýzy marketingového řízení strategického nákupu identifikuje fáze životního cyklu dodavatelsko-odběratelských vztahů a stanovuje návrhy změn v procesu strategického nákupu v Kiekert-CS, s.r.o.cze
dc.description.abstract-translatedThesis deals with marketing management of purchasing in company Kiekert-CS, s.r.o. Most of all the application of marketing and his purchasing mix instruments during strategic purchase. On the basis of analysis marketing management of strategic purchasing identifies the stadiums of the lifecycle supplier-customer relations and establishes the proposals changes in the strategic purchase process in Kiekert-CS, s.r.o.eng
dc.description.defenceStudent seznámil komisi s obsahem a cílem diplomové práce. Diplomová práce se zabývá marketingovým řízením nákupu ve společnosti Kiekert-CS, s.r.o. Především aplikací marketingu a jeho nástrojů nákupního mixu v průběhu strategického nákupu. Na základě analýzy marketingového řízení strategického nákupu identifikuje fáze životního cyklu dodavatelsko-odběratelských vztahů a stanovuje návrhy změn v procesu strategického nákupu v Kiekert-CS, s.r.o. Komise byla seznámena se závěry práce a student odpověděl na otázky položené vedoucím práce a oponentem.cze
dc.description.departmentÚstav podnikové ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format101 s.cze
dc.format.extent2760815 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD26933cze
dc.identifier.stag16534cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/48547
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectmarketingové řízení nákupucze
dc.subjectnákupní marketingový mixcze
dc.subjectstrategický nákupcze
dc.subjectmodel nákupního marketingucze
dc.subjectproces nákupucze
dc.subjectnástroje nákupního marketingového mixucze
dc.subjectmarketing management of purchasingeng
dc.subjectpurchase marketing mixeng
dc.subjectstrategic purchaseeng
dc.subjectmodel of purchase marketingeng
dc.subjectpurchasing processeng
dc.subjectpurchase marketing mix instrumentseng
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management podnikucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleMarketingové řízení nákupu ve společnosti KIEKERT-CS, s.r.o.cze
dc.title.alternativeMarketing management of purchasing in company KIEKERT-CS, s.r.o.eng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 3 z 3
Načítá se...
Náhled
Název:
VaculiJ_MarketingoveRizeni_JČ_2012.pdf
Velikost:
62.41 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
ZajíčekT_MarketingoveRizeni_JČ_2012.pdf
Velikost:
220.99 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek oponenta
Načítá se...
Náhled
Název:
CervenkaJ_MarketingoveRizeni_JV_2012.pdf
Velikost:
2.63 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
diplomová práce