Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový plán občanského sdružení Porozumění

Diplomová práce
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Beracková, Michaela

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu vybrané neziskové organizace. Hlavním cílem práce je vypracovat situační analýzu občanského sdružení Porozumění a na jejím základě sestavit návrh marketingového plánu zmiňované organizace. V úvodní části je obecně nastíněna problematika marketingu neziskového sektoru. Stěžejní část pro tvorbu plánu představuje situační analýza občanského sdružení Porozumění, jež obsahuje celkovou charakteristiku a SWOT analýzu této organizace. Informace potřebné pro její zpracování byly získávány formou řízeného rozhovoru s předsedkyní sdružení a dlouhodobým pozorováním činnosti organizace. Výsledky provedené analýzy slouží jako podklad pro tvorbu marketingového plánu občanského sdružení Porozumění, který je sestaven pro časový horizont jednoho roku.

Popis

Klíčová slova

Non-profit organizations, Marketing mix, marketing plans, analyses, Neziskové organizace, Marketing, Marketingový mix, marketingové plány, analýzy

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By