Publikace: Marketingový plán občanského sdružení Porozumění
Diplomová práceNačítá se...
Datum
Autoři
Beracková, Michaela
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu vybrané neziskové organizace. Hlavním cílem práce je vypracovat situační analýzu občanského sdružení Porozumění a na jejím základě sestavit návrh marketingového plánu zmiňované organizace. V úvodní části je obecně nastíněna problematika marketingu neziskového sektoru. Stěžejní část pro tvorbu plánu představuje situační analýza občanského sdružení Porozumění, jež obsahuje celkovou charakteristiku a SWOT analýzu této organizace. Informace potřebné pro její zpracování byly získávány formou řízeného rozhovoru s předsedkyní sdružení a dlouhodobým pozorováním činnosti organizace. Výsledky provedené analýzy slouží jako podklad pro tvorbu marketingového plánu občanského sdružení Porozumění, který je sestaven pro časový horizont jednoho roku.
Popis
Klíčová slova
Non-profit organizations, Marketing mix, marketing plans, analyses, Neziskové organizace, Marketing, Marketingový mix, marketingové plány, analýzy