Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingový plán občanského sdružení Porozumění

Diplomová práce
dc.contributor.advisorVaculík, Josef
dc.contributor.authorBeracková, Michaela
dc.date.accepted2007
dc.date.accessioned2007-09-30T14:15:04Z
dc.date.available2007-09-30T14:15:04Z
dc.date.issued2007
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingového plánu vybrané neziskové organizace. Hlavním cílem práce je vypracovat situační analýzu občanského sdružení Porozumění a na jejím základě sestavit návrh marketingového plánu zmiňované organizace. V úvodní části je obecně nastíněna problematika marketingu neziskového sektoru. Stěžejní část pro tvorbu plánu představuje situační analýza občanského sdružení Porozumění, jež obsahuje celkovou charakteristiku a SWOT analýzu této organizace. Informace potřebné pro její zpracování byly získávány formou řízeného rozhovoru s předsedkyní sdružení a dlouhodobým pozorováním činnosti organizace. Výsledky provedené analýzy slouží jako podklad pro tvorbu marketingového plánu občanského sdružení Porozumění, který je sestaven pro časový horizont jednoho roku.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on creation of the marketing plan of a non-profit organization. The aim of the thesis is to dispose a situation analyze of the civil association Porozumění and on the basis of it to make the marketing plan of this organization. In the first part is generally described marketing of non-profit sector. The main part for creation of the marketing plan is the situation analysis of the civil association Porozumění, which includes general characteristics and SWOT analyze of this organization. Needed data were acquired through direct interview with chairwoman of the civil association and through long-time observation this organization activities. Survey results of this analyze are the base for creation of the marketing plan of the civil association Porozumění, which is compiled for one year.eng
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format87 s., 36 s. přílohcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD16687
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/25113
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.subjectNon-profit organizationseng
dc.subjectMarketing mixeng
dc.subjectmarketing planseng
dc.subjectanalyseseng
dc.subjectNeziskové organizacecze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingový mixcze
dc.subjectmarketingové plánycze
dc.subjectanalýzycze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika veřejného sektorucze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameIng.cze
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacze
dc.titleMarketingový plán občanského sdružení Porozuměnícze
dc.title.alternativeMarketing plan of the civil association Porozuměníeng
dc.typediplomová prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory