Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorVeselý, Petr
dc.contributor.authorKühtreiber, Antonín
dc.date.accepted2012
dc.date.accessioned2012-10-13T09:05:14Z
dc.date.available2012-10-13T09:05:14Z
dc.date.issued2012
dc.description.abstractPráce se zabývá problematikou vývoje počítačových her, konkrétně typu vesmírný simulátor. Teoretická část se zabývá primárně seznámením s multiplatformní knihovnou OpenGL a knihovnami používaných často ve spolupráci s OpenGL. Dále s některými dalšími knihovnami a technologiemi užívanými v profesionální sféře při vývoji počítačových her. Praktická část se pak zabývá samotným vývojem herní aplikace v programovacím jazyce C++ s využitím OpenGL a implementací fyziky pohybu těles v beztížném prostoru.cze
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the development of computer games. It specifically deals with space simulator. The theoretical part basically concentrates on the multiplatform library OpenGL, libraries that are usually used in conjunction with OpenGL, other libraries and the technology used in the professional field in the development of computer games. The practical part focuses on the development of game applications in the programming language C++ using OpenGL. It further focuses on the implementation of physics of motion of bodies in the weightless (free fall) vacuum space.eng
dc.description.defenceV práci se vyskytla řada nedostatků. Cíle práce byly splněny pouze částečně. Text práce nebyl psán dostatečně srozumitelně. Proto jak vedoucí práce, ale i komise ohodnotili BP klasifikačním stupněm dobře.cze
dc.description.departmentKatedra informačních technologiícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format44 s.cze
dc.format.extent2017531 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/zipcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (studovna)cze
dc.identifier.signatureD27310cze
dc.identifier.stag18588cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/48722
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezenícze
dc.subjectOpenGLcze
dc.subjectSDLcze
dc.subject3Dcze
dc.subjectvesmírný simulátorycze
dc.subjecthrycze
dc.subjectOpenGLeng
dc.subjectSDLeng
dc.subject3Deng
dc.subjectspace simulatorseng
dc.subjectgameseng
dc.thesis.degree-disciplineInformační technologiecze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatikycze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programInformační technologiecze
dc.titleVývoj herních aplikací s využitím OpenGLcze
dc.title.alternativeDevelopment of game applications by using OpenGLeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
Posudek_VeselýP_VyvojHernich_AK_2012.pdf
Velikost:
136.59 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
KuhtreiberA_VyvojHernich_PV_2012.zip
Velikost:
1.92 MB
Formát:
Unknown data format
Popis:
bakalářská práce