Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kühtreiber, Antonín

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Práce se zabývá problematikou vývoje počítačových her, konkrétně typu vesmírný simulátor. Teoretická část se zabývá primárně seznámením s multiplatformní knihovnou OpenGL a knihovnami používaných často ve spolupráci s OpenGL. Dále s některými dalšími knihovnami a technologiemi užívanými v profesionální sféře při vývoji počítačových her. Praktická část se pak zabývá samotným vývojem herní aplikace v programovacím jazyce C++ s využitím OpenGL a implementací fyziky pohybu těles v beztížném prostoru.

Popis

Klíčová slova

OpenGL, SDL, 3D, vesmírný simulátory, hry, OpenGL, SDL, 3D, space simulators, games

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By