Publikace: Vývoj herních aplikací s využitím OpenGL
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Kühtreiber, Antonín
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá problematikou vývoje počítačových her, konkrétně typu vesmírný simulátor. Teoretická část se zabývá primárně seznámením s multiplatformní knihovnou OpenGL a knihovnami používaných často ve spolupráci s OpenGL. Dále s některými dalšími knihovnami a technologiemi užívanými v profesionální sféře při vývoji počítačových her. Praktická část se pak zabývá samotným vývojem herní aplikace v programovacím jazyce C++ s využitím OpenGL a implementací fyziky pohybu těles v beztížném prostoru.
Popis
Klíčová slova
OpenGL, SDL, 3D, vesmírný simulátory, hry, OpenGL, SDL, 3D, space simulators, games