Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační strategie stavební společnosti PSJ, a.s.

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Jabulková, Eva

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou komunikační strategii stavební společnosti PSJ, a.s. a následně navrhnout další komunikační nástroje, které by mohly tuto strategii zlepšit. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, týkajících se problematiky komunikační strategie. Praktická část je věnována situační analýze společnosti PSJ, a.s., na kterou navazuje zpracování návrhu.

Popis

Klíčová slova

Komunikační strategie, PSJ, Reklama, podpora prodeje, osobní prodej, Public relations, přímý marketing, Communication strategy, PSJ, Advertisement, sales promotions, personal selling, Public relations, direct marketing

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By