Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Komunikační strategie stavební společnosti PSJ, a.s.

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorVaculík, Josefcze
dc.contributor.authorJabulková, Eva
dc.date.accepted2010cze
dc.date.accessioned2010-07-03T15:08:21Z
dc.date.available2010-07-03T15:08:21Z
dc.date.issued2010
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je analyzovat současnou komunikační strategii stavební společnosti PSJ, a.s. a následně navrhnout další komunikační nástroje, které by mohly tuto strategii zlepšit. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, týkajících se problematiky komunikační strategie. Praktická část je věnována situační analýze společnosti PSJ, a.s., na kterou navazuje zpracování návrhu.cze
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor?s thesis is to analyse actual communication strategy in the building company PSJ, a.s. and consequently to propose additional communication tools to improve this strategy. The theoretical part is based on the definition of fundamental concepts, relating questions of communication strategy. The practical part is devoted to situation analysis of the company PSJ, a.s., to which working proposal concures.eng
dc.description.defenceStudent seznámil komisi s cílem práce. Cílem práce bylo provedení analýzy strategie komunikačního mixu a zpracování návrhu kvalitativní změny strategie společnosti PSJ, a. s. Otázky k obhajobě: 1.Jaké faktory komunikačního procesu považujete za klíčové ve struktuře interní a vnější komunikace? 2.Jakou máte vizi diskusního fóra na internetových stránkách?cze
dc.description.departmentÚstav ekonomiky a managementucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format70 s., 9 s. přílohcze
dc.format.extent3761671 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (sklad)cze
dc.identifier.signatureD22349
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/36752
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPouze v rámci univerzitycze
dc.subjectKomunikační strategiecze
dc.subjectPSJcze
dc.subjectReklamacze
dc.subjectpodpora prodejecze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectPublic relationscze
dc.subjectpřímý marketingcze
dc.subjectCommunication strategyeng
dc.subjectPSJeng
dc.subjectAdvertisementeng
dc.subjectsales promotionseng
dc.subjectpersonal sellingeng
dc.subjectPublic relationseng
dc.subjectdirect marketingeng
dc.thesis.degree-disciplineManagement podniku - Management malých a středních podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcze
dc.titleKomunikační strategie stavební společnosti PSJ, a.s.cze
dc.title.alternativeCommunication strategy in the building company PSJ, a.s.cze
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
JabulkovaE_Komunikacnistrategie_JV_2010.pdf
Velikost:
3.59 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Načítá se...
Náhled
Název:
VACULIKJ_Komunikacni strategie_EJ_2010.pdf
Velikost:
367.03 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format