Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Podcasting jako nový mediální trend

Bakalářská práceopen access
dc.contributor.advisorBílková, Renáta
dc.contributor.authorKuldová, Nikola
dc.date.accepted2022-06-09
dc.date.accessioned2022-07-02T04:51:15Z
dc.date.available2022-07-02T04:51:15Z
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-04-25
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá problematikou podcastingu, věnuje se užití tohoto fenoménu jako nové formy marketingové komunikace. Definuje technologické předpoklady nutné pro jeho vznik, popisuje jeho vývoj a současný stav v České republice. Pozornost je také věnována možnostem monetizace podcastu. Podstatná část se zaměřuje na aktuální trendy v audio tvorbě. Případová studie poskytuje vhled do procesu vzniku vybraného firemního podcastu a hodnotí jeho úspěšnost.cze
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the issue of podcasting, it is devoted to use the phenomenon of podcasting as a new form of marketing communication. It defines the technological requirements necessary for its creation, it describes its development and current state in the Czech Republic. Attention is also focused on different ways to monetize a podcast. A significant part of the thesis focuses on current trends in audio industry. The case study provides insight into the process of creating a selected company podcast and evaluates its success.eng
dc.description.defenceStudentka seznámila členy komise se svou bakalářskou prací na téma: Podcasting jako nový mediální trend. Studentka odpověděla na otázku vedoucího práce: Od vytvoření zdokumentovaného podcastu již uplynul nějaký čas. Jaké aktuální podcasty vznikly v rámci České spořitelny v poslední době a jaký je na ně ohlas? Komise položila otázku: Kolik lidí celkem poslouchá, Vámi představený podcast? Sleduje Česká spořitelna, zda je vytváření podcastů pro ně výhodné? Studentka na otázku odpověděla.cze
dc.description.departmentFakulta ekonomicko-správnícze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format67 s.
dc.identifier.stag42663
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/79643
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpodcastcze
dc.subjectpodcastingcze
dc.subjectnová médiacze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectsegmentace zákazníkůcze
dc.subjectmonetizacecze
dc.subjectpodcasteng
dc.subjectpodcastingeng
dc.subjectnew mediaeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectcustomer segmentationeng
dc.subjectmonetizationeng
dc.thesis.degree-disciplineMultimédia ve firemní praxicze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správnícze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programAplikovaná informatikacze
dc.titlePodcasting jako nový mediální trendcze
dc.title.alternativePodcasting as a new media trendeng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
Podcasting_jako_novy_medialni_trend.pdf
Velikost:
1.34 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Plný text práce
Načítá se...
Náhled
Název:
BILKOVAR_PodcastingJako_NK_2022.pdf
Velikost:
154.71 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
Posudek vedoucího práce