Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Podcasting jako nový mediální trend

Bakalářská práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Kuldová, Nikola

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá problematikou podcastingu, věnuje se užití tohoto fenoménu jako nové formy marketingové komunikace. Definuje technologické předpoklady nutné pro jeho vznik, popisuje jeho vývoj a současný stav v České republice. Pozornost je také věnována možnostem monetizace podcastu. Podstatná část se zaměřuje na aktuální trendy v audio tvorbě. Případová studie poskytuje vhled do procesu vzniku vybraného firemního podcastu a hodnotí jeho úspěšnost.

Popis

Klíčová slova

podcast, podcasting, nová média, marketingová komunikace, segmentace zákazníků, monetizace, podcast, podcasting, new media, marketing communication, customer segmentation, monetization

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By