Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků

Bakalářská práceOmezený přístup
dc.contributor.advisorPaták, Michalcze
dc.contributor.authorStaňková, Monika
dc.date.accepted2014cze
dc.date.accessioned2014-09-22T12:27:57Z
dc.date.available2014-09-22T12:27:57Z
dc.date.issued2014
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje problematice měření výkonnosti podniku se zaměřením na zákaznickou perspektivu. Zabývá se samotnými způsoby zjišťování a měření zákaznické spokojenosti. Práce vymezuje pojmy výkonnost, měření výkonnosti, hodnocení výkonnosti a popisuje současné přístupy k měření výkonnosti podniku ve vztahu k zákazníkům. Zvláštní pozornost je věnována způsobu měření zákaznické spokojenosti. Teoretické poznatky jsou uplatněny ve výzkumu, který byl zaměřen na hodnocení výkonnosti vybraného podniku chemického průmyslu z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů.cze
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the issue of measuring business performance, focusing on the customer perspective. It deals with the very ways of detecting and measuring customer satisfaction. The work defines the concepts of efficiency, performance measurement, performance evaluation and describes current approaches to measuring business performance in relation to customers. Particular attention is paid to the method of measuring customer satisfaction. Theoretical knowledge is applied in the research, which was aimed at evaluating the performance of selected chemical industry from the perspective of customers selected chemical products.eng
dc.description.defenceJaká byla konkrétní doporučení pro zlepšení výkonnosti podniku? Které ze sledovaných parametrů v~rámci srovnání spokojenosti a důležitosti u dílčích charakteristik dodavatele je vhodné v podniku zlepšovat? Čím vysvětlujete větší spokojenost zákazníků s konkurencí než se sledovaným podnikem? Otázky při obhajobě byly uspokojivě zodpovězeny.cze
dc.description.departmentKatedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslucze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.format53 s.cze
dc.format.extent4853419 bytescze
dc.format.mimetypeapplication/pdfcze
dc.identifierUniverzitní knihovna (archiv)cze
dc.identifier.signatureD32020cze
dc.identifier.stag24432cze
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/10195/57926
dc.language.isocze
dc.publisherUniverzita Pardubicecze
dc.rightsPráce není přístupnácze
dc.subjectvýkonnost podnikucze
dc.subjectměření výkonnosticze
dc.subjectměřítkacze
dc.subjectzákaznická perspektivacze
dc.subjectspokojenost zákazníkacze
dc.subjectměření spokojenosti a index spokojenosticze
dc.subjectbusiness performancecze
dc.subjectmeasuring of performancecze
dc.subjectmeasurementscze
dc.subjectcustomer perspectivecze
dc.subjectcustomer satisfactioncze
dc.subjectsatisfaction measurement and satisfaction indexcze
dc.thesis.degree-disciplineEkonomika a management chemických a potravinářských podnikůcze
dc.thesis.degree-grantorUniverzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologickácze
dc.thesis.degree-nameBc.cze
dc.thesis.degree-programChemické a procesní inženýrstvícze
dc.titleMěření výkonnosti podniku z pohledu zákazníkůcze
dc.title.alternativePerformance measurement from the perspective of customerseng
dc.typebakalářská prácecze
dspace.entity.typePublication

Soubory

Původní svazek

Nyní se zobrazuje 1 - 2 z 2
Načítá se...
Náhled
Název:
PatakM_MereniVýkonnosti_MS_2014.pdf
Velikost:
27.81 KB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
posudek vedoucího
Načítá se...
Náhled
Název:
StankovaM_MereniVykonnosti_MP_2014.pdf
Velikost:
4.63 MB
Formát:
Adobe Portable Document Format
Popis:
bakalářská práce