Publikace: Měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků
Bakalářská práceOmezený přístupNačítá se...
Datum
Autoři
Staňková, Monika
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se věnuje problematice měření výkonnosti podniku se zaměřením na zákaznickou perspektivu. Zabývá se samotnými způsoby zjišťování a měření zákaznické spokojenosti. Práce vymezuje pojmy výkonnost, měření výkonnosti, hodnocení výkonnosti a popisuje současné přístupy k měření výkonnosti podniku ve vztahu k zákazníkům. Zvláštní pozornost je věnována způsobu měření zákaznické spokojenosti. Teoretické poznatky jsou uplatněny ve výzkumu, který byl zaměřen na hodnocení výkonnosti vybraného podniku chemického průmyslu z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů.
Popis
Klíčová slova
výkonnost podniku, měření výkonnosti, měřítka, zákaznická perspektiva, spokojenost zákazníka, měření spokojenosti a index spokojenosti, business performance, measuring of performance, measurements, customer perspective, customer satisfaction, satisfaction measurement and satisfaction index