Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Měření výkonnosti podniku z pohledu zákazníků

Bakalářská práceOmezený přístup
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Staňková, Monika

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Bakalářská práce se věnuje problematice měření výkonnosti podniku se zaměřením na zákaznickou perspektivu. Zabývá se samotnými způsoby zjišťování a měření zákaznické spokojenosti. Práce vymezuje pojmy výkonnost, měření výkonnosti, hodnocení výkonnosti a popisuje současné přístupy k měření výkonnosti podniku ve vztahu k zákazníkům. Zvláštní pozornost je věnována způsobu měření zákaznické spokojenosti. Teoretické poznatky jsou uplatněny ve výzkumu, který byl zaměřen na hodnocení výkonnosti vybraného podniku chemického průmyslu z pohledu odběratelů vybraných chemických produktů.

Popis

Klíčová slova

výkonnost podniku, měření výkonnosti, měřítka, zákaznická perspektiva, spokojenost zákazníka, měření spokojenosti a index spokojenosti, business performance, measuring of performance, measurements, customer perspective, customer satisfaction, satisfaction measurement and satisfaction index

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By