Publikace: Návrh mobilní aplikace pro podporu návyku
Bakalářská práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá návrhem běžecké mobilní aplikace dle modelu pro vyvolání návyku časté aktivity v uživatelích. V první části je tento model stručně popsán, rozebrán i analyzován na úspěšných příkladech z praxe a následně aplikován na navrhovanou mobilní aplikaci. Návrh samotné aplikace je předmětem druhé části. Zde je nejdříve vysvětlen postup tvorby loga a vizuální identity aplikace. Následují procesy spojené s User Experience (UX) designem, kde je již vytvořený model pro vyvolání návyku využit při uživatelských analýzách, na jejichž základech je následně vybudován kýžený návrh mobilní aplikace, User Interface (UI) design.
Popis
Klíčová slova
návyk, Hook model, mobilní aplikace, UI design, UX design, uživatelské rozhraní, uživatelská zkušenost, design, vizuální identita, logo, habit, Hook model, mobile application, UI design, UX design, user interface, user experience, visual identity, logo