Publikace: Marketingová komunikace jako nástroj pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Diplomová práceopen accessNačítá se...
Datum
Autoři
Veigendová, Radka
Název časopisu
ISSN časopisu
Název svazku
Nakladatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce je zaměřena na využití marketingové komunikace v cestovním ruchu. Jejím cílem je zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace Parkhotelu v Plzni a na základě této analýzy zhodnotit a navrhnout možná doporučení pro zlepšení komunikace s klienty. V práci je teoreticky vymezena konkurenceschopnost, marketingová komunikace v cestovním ruchu a její nástroje zaměřené na oblast hotelnictví a marketingová komunikační strategie. Praktická část je založena na situační analýze a popisu současné marketingové komunikace Parkhotelu. Závěrečná část práce obsahuje zhodnocení, možné návrhy a doporučení pro zlepšení současné marketingové komunikace.
Popis
Klíčová slova
konkurenceschopnost, marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, internetová komunikace, komunikační strategie, competitiveness, marketing communication, communication mix, advertising, sales promotion, personal selling, public relations, internet communication, communication strategy