Digitální knihovna UPCE přechází na novou verzi. Omluvte prosím případné komplikace. / The UPCE Digital Library is migrating to a new version. We apologize for any inconvenience.

Publikace:
Marketingová komunikace jako nástroj pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku

Diplomová práceopen access
Načítá se...
Náhled

Datum

Autoři

Veigendová, Radka

Název časopisu

ISSN časopisu

Název svazku

Nakladatel

Univerzita Pardubice

Výzkumné projekty

Organizační jednotky

Číslo časopisu

Abstrakt

Diplomová práce je zaměřena na využití marketingové komunikace v cestovním ruchu. Jejím cílem je zhodnotit současnou úroveň marketingové komunikace Parkhotelu v Plzni a na základě této analýzy zhodnotit a navrhnout možná doporučení pro zlepšení komunikace s klienty. V práci je teoreticky vymezena konkurenceschopnost, marketingová komunikace v cestovním ruchu a její nástroje zaměřené na oblast hotelnictví a marketingová komunikační strategie. Praktická část je založena na situační analýze a popisu současné marketingové komunikace Parkhotelu. Závěrečná část práce obsahuje zhodnocení, možné návrhy a doporučení pro zlepšení současné marketingové komunikace.

Popis

Klíčová slova

konkurenceschopnost, marketingová komunikace, komunikační mix, reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, internetová komunikace, komunikační strategie, competitiveness, marketing communication, communication mix, advertising, sales promotion, personal selling, public relations, internet communication, communication strategy

Citace

Permanentní identifikátor

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By